21. května 2017

Dárečky do Ústí

Paní Zdeňka Hlaváčková z Proboštova věnovala pro Kulíšky do Ústí neuvěřitelných 5000 Kč !

Jejího finančního daru si nesmírně cením a snažila jsem se z něj pořídit opravdu věci, které jsou praktické a potřebné.

Za necelou polovinu částky jsem nakoupila veliké množství krásných dětských látek, ze kterých našila Eva Vávrová z Děčína překrásná povlečení pro kulíšky. Tímto i jí velice děkuji za pomoc :-)

Za další větší díl peněz jsem pořídila rozřazovače, které si v nemocnici moc přáli. Používají je pro evidenci dokumentace kulíšků, každý kulíšek má jeden. Aby jich bylo dostatek, doplatila jsem ještě něco přes 1000 Kč a mohla tak pořídit 10 modrých klučičích a 10 růžových holčičích :-)

Za zbytek penízků od paní Zdeňky jsem nakoupila oblečení v těch nejmenších velikostech - dupačky, bodýčka, košilky atd.

Paní Zdeňce moc a moc děkuji a velice si vážím její pomoci.


Štěpánka Řežábková
koordinátorka pro Nemocnici Ústí nad Labem





Žádné komentáře:

Okomentovat