25. března 2016

Velikonoční předávání dárečků ve FN Hradec Králové 21.3.2016

Na Velikonoční předávání dárečků mě tentokrát nedoprovodila jen mamka, ale vzala jsem sebou i svou 3,5 letou dceru Stellinku, abych ji ukázala, kde se narodila a kde se o ní tak dobře postarali.

V nemocnici nás přivítala staniční sestra Alena Umlaufová a sestřička z oddělení intermediární péče Hanka Nováková. S oběma jsme si moc hezky popovídali.

Na oddělení jsme předali:

8ks krásných zavinovaček od paní Lenky Nýdrlové

20ks čepiček a ponožtiček

1x pelíšek, 17ks uháčkovaných hrkaček a 18ks patchworkových kuřátek – vše od mé maminky paní Ludmily Paulové

Velikonoční výzdobu od děti z I. oddělení MŠ Křečhoř

1x dupačky, 4x polodupačky a čepičku ode mě a paní Veroniky Vařečkové

a 6 kytiček a 4 srdíčka z korálků, které jsem vyrobila já.

Zároveň jsem v tento den převzala 50ks ponožek od paní Pulpánové a pletené čepičky, bačkůrky a ponožky od paní Zdeny Matoušové a jejich kamarádek, které se scházejí v kreativní kavárně Café dílna a rozhodli se podpořit náš projekt. Tyto dárky předám v nemocnici zase příště.

Děkuji moc všem, kteří se podíleli na výrobě dárečků a těším se na další milé setkání v nemocnici.

Lída Šedová

koordinátorka pro Fakultní nemocnici Hradec Králové
















Žádné komentáře:

Okomentovat