11. ledna 2016

Předávání na novorozenecké JIP v Oblastní nemocnici v Kolíně 18. prosince 2015

18. prosince jsem se vydala do Kolína na předávání dárečků. Ten den jsem měla velmi hektický, o to víc jsem se těšila na tuto pro mě vždy krásnou událost. Se staniční sestrou paní Petrou Koldovou jsme si popovídaly o situaci na oddělení a vzájemně si popřály úspěšný rok 2016. Přivezla jsem jim kalendáře Nedoklubka pro rok 2016, zásobu knížek Vítej Kulíšku, časopisy Nejste v tom sami, brožurky o kojení, oblečeníčko od paní Sedláčkové a spoustu dárků od mých dobrovolníků, kterým chci aspoň touto cestou poděkovat, za jejich úsilí. 
Děkuji školákům 1. stupně  ZŠ Václava Havla v Poděbradech a paní učitelce Pavle Uhrové, pomocí níž se škola do projektu Mámy pro mámy zapojila. Děkuji dětem z MŠ v Pátku u Poděbrad a jejich paní ředitelce Květoslavě Fadrhoncové. Děkuji MŠ v Křečhoři a jejich ředitelce paní Renatě Malíkové. Děkuji seniorům z domova důchodců Luxor v Poděbradech a jejich sociální pracovnici Kristýně Soudské. Děkuji školákům ze školní družiny ZŠ TGM v Poděbradech v ulici Žižkova, kteří pro Nedoklubko vyrábí pod vedením paní vychovatelky Pavly Čivrné. Děkuji dětem z výtvarných kurzů paní Andrey Novotné Jůdlové a paní Janky Frýdlové. Děkuji svých šikovným pletařkám - paní Lence Vlasákové, paní Jaroslavě Kalivodové a paní Petře Sedláčkové se synem. Děkuji svým dcerám - Adélce, Terezce a Dominice Hladkým. 

Všem Vám velmi děkuji a budu se těšit na spolupráci i v novém roce 2016.

-- 
Mgr.Lucie Hladká
Koordinátorka projektu Mámy pro mámy os Nedoklubko pro Kolín

















Žádné komentáře:

Okomentovat