23. prosince 2015

Předávání dárečků ve FN Olomouc - 16.12.2015

Mého prvního vánočního předávání jako koordinátorky ve FN v Olomouci se zhostil můj přítel s našimi holčičkami z důvodu mé zdravotní indispozice, a to dne 16.12.2015. Předání zvládli všichni skvěle. Předány byly jak dárečky pro maminky a jejich kulíšky, tak i dárečky pro sestřičky a celý tým, který se o kulíšky stará, jelikož bez nich by to nešlo a vážím si toho co dělají. S výrobou mi tentokráte pomohly i moje holčičky. Ráda bych poděkovala paní Janě Tovarové z Vrbice u Karlových Varů, která upletla spoustu krásných věciček. Část věciček jsem nechala pro nemocnici a některé jsem předala jako dárečky pro maminky. Určitě moc potěší. Touto cestou bych ráda ještě jednou poděkovala všem, kdo posílal a daroval věcičky jak pro maminky, tak i pro kulíšky do nemocnice. Moc si toho vážím a budu se těšit na spolupráci i v příštím roce. 
Přeji všem krásné Vánoce a do Nového roku hlavně hodně zdravíčka.

Lucie Demeterová
koordinátorka pro FN Olomouc


Žádné komentáře:

Okomentovat