21. prosince 2015

Předávání dárečků ve FN Hradec Králové - 17.12.2015

Ve čtvrtek 17.12.2015 jsem spolu se svou maminkou zavezla dárky do fakultní nemocnice v Hradci Králové. Bylo to vánoční předávání a tak jsem se tentokrát snažila přivést hlavně dárky pro maminky, které by jim v tomto období udělaly radost. Vše jsem opět předala sestřičce Aleně Umlaufové.

Předala jsem:
- 20ks uháčkovaných zvonečků a 50ks ponožek od paní Pulpánové z Hradce Králové
- 11ks krásně nazdobených perníčků a celkem 40ks vzorků dětské kosmetiky od Lindy Sloupenské z Chocně
- 55ks čepiček od paní Bártové
- 20ks kanzashi kytiček od Jany Randusové z České Lípy
- 14ks srdíček ze zažehlovacích korálků z MŠ v Pátku u Poděbrad
- 27 balíčků od dobrovolnic ze Zlatého kulíška
- 7 overálků, 6 bodýček, 5 triček s dlouhým rukávem a dupačky ode mě a od Moniky Pačesové z Chocně
- pletenou soupravičku, čepičku, rukavičky, bačkůrky, ponožky
- 6 vánočních přáníček
- informační materiály

Všem patří velký dík!

Chtěla bych touto cestou popřát krásné a klidné prožití vánočních svátků a v novém roce 2016 hlavně zdraví a mnoho splněných snů rodinám s nedonošeňátky, personálu na neonatologických odděleních a všem, kteří dobrovolně a s láskou pomáhají kulíškům!  

Lída Šedová
koordinátorka pro Fakultní nemocnici Hradec Králové
















Žádné komentáře:

Okomentovat