3. listopadu 2015

Předávání dárečků v ÚPMD Podolí - 30.10.2015

Po měsíci, dne 30.10. 2015, jsem byla opět na předávání dárečků v porodnici ÚPMD v Podolí. Přivezla jsem další várku fleecových dek na zakrývání inkubátorů. Tentokrát se mi podařilo nastříhat 18 modrých dek a 19 růžových dek. Naštěstí mi s tím pomohli rodiče Růženka a Zdeněk Tománkovi, kterým bych za to chtěla moc poděkovat a hlavně taťkovi, že mi pomohl deky donést do porodnice. Sama bych to asi nedonesla -:). Každopádně úsměv vrchní sestry Martiny stál za veškeré úsilí, které jsem s tím měla.

Dále jsem připravila dárky pro maminky a to čepičky a soupravičky od paní Tovarové, která zásobuje i další porodnice a nádherné háčkované dečky, kytičky a vločky od paní Ivany Kellnerové z Prahy.

Martina Tuháčková 
koordinátorka pro ÚPMD Podolí



Žádné komentáře:

Okomentovat