14. září 2015

Předávání dárečků ve FN Olomouc - 27.8.2015


Dne 27.8.2015 jsem se ve svém volnu rozjela se svými holčičkami do FN Olomouc uskutečnit předání dárečků pro maminky a jejich miminka a čepiček pro nemocnici s letáčky. 

Na toto předávání jsem se moc těšila, jelikož jsem se měla vidět s paní Evou Čapkovou, která to má v nemocnici na starost a se kterou jsem se poprvé setkala po porodu jako s laktační poradkyní a musím říct, že je to paní na svém místě, hodná, milá a moc sympatická. Paní Čapková mě představila staniční sestře JIP paní Mgr. Bc. Věře Šibravové a vrchní sestře novorozeneckého oddělení paní Bc. Janě Romanové. 
Setkání bylo moc příjemné a z předání dárečků měly všechny radost. Vrchní sestřička nás pak s holčičkami vzala na novorozenecké oddělení podívat se na miminka. Pro holčičky to byl krásný zážitek a pro mě pohlazení na duši. Ani se mi nechtělo věřit, že i moje holčičky kdysi byly taky takové malinké. 

Ráda bych touto cestou poděkovala: paní Jana Randusová z České Lípy, která vyrobila obrovské množství látkových kytiček, paní Marie Uličníková z Hranic vyrobila pletené soupravičky a čepičky s ponožkami, paní Ing. Zdeňka Illnerová z Odolene Vody a z Fler skupiny jako "AE style" vyrobila čepičky pro miminka do nemocnice. Ani já opět nezahálela a dala ruku k dílu. Moc ještě jednou všem děkuji a budu se těšit na další dárečky pro maminky a jejich mrňousky.

Lucie Demeterová
koordinátorka pro FN Olomouc








Žádné komentáře:

Okomentovat