25. září 2015

Předávání dárečků v ÚPMD Praha Podolí - 21.9.2015

Dne 21. 9. 2015 jsem byla na další návštěvě v porodnici ÚPMD v Podolí. Tentokrát jsem přivezla 15 zelených fleecových dek, které sestřičky používají na zakrývání inkubátorů, aby miminka mohla v klidu spinkat. Tento požadavek měli v porodnici již delší dobu, ale nenašel se sponzor, proto jsem se rozhodla deky zaplatit sama. S investicí mi pomohla ještě jedna maminka Markéta Macalíková, které moc děkuji a velmi si toho vážím. Celkem porodnice potřebuje 55 m fleecové látky, která je potřeba nastříhat na jednotlivé deky, metr dlouhé. Ještě budu objednávat dalších 40 metrů modré a růžové barvy.
 
Také jsem přinesla dárečky pro maminky, které vyrobila paní Jany Randusová z České Lípy
 
Martina Tuháčková 
koordinátorka pro ÚPMD Podolí 



Žádné komentáře:

Okomentovat