1. července 2015

Dárky od Jiřinky

Ráda bych moc poděkovala paní Jiřině Dneboské z Mníšku u Liberce. Opakovaně mi poslala materiály, ze kterých se postupně podařilo vyrobit pro kulíšky velké množství krásných věciček.
Zaslala vlny v krásných pastelových barvách, vatelín, látku s broučky, bílá prostěradla...
Na výrobě se podílela moje mamka Věra Řežábková z Děčína, kamarádka Iva Kocincová z Modré u Děčína a já.
Holky upletly pěknou hromádku ponožtiček a čepiček v krásných miminkovských barvách růžová, modrá, zelená a oranžová.
Z látek jsem pak já ušila 2 zavinovačky a 4 povlaky na peřinky. Prostěradla jsem použila při šití zadních stran mnoha sovičkových přehozů a povlaků.

Paní Jiřince moc moc děkuji za její štědré dary, které umožnily výrobu tolika krásných a praktických věcí.
Omlouvám se, že článek je hotov až po několika měsících, ale opravdu teprve nyní se nám podařilo vše zdárně zužitkovat, dokončit a nafotit :-)


Štěpánka Řežábková
koordinátorka pro Nemocnici Ústí nad Labem












Žádné komentáře:

Okomentovat