31. března 2015

Šité věcičky pro ústeckou nemocnici

Obrovské poděkování patří všem, kteří věnovali pro projekt Mámy pro mámy do nemocnice v Ústí nad Labem finance a materiál na tvoření.

Poděkování za finanční dary patří panu Ladislavu D. z Opavy, Janě Štikarové z Prahy a Ivě Dolejší z Liberce. Díky nim jsem měla možnost zakoupit krásné dětské látky a 2 druhy vatelínu celkem za úžasných 2400 Kč. Moc se omlouvám, že mi trvalo tak dlouho, než jsem za jejich peníze něco zakoupila, ale dlouho jsem pečlivě přemýšlela, co za ně pořídit skutečně praktického.

Aby bylo možné z uvedených látek ušít ještě více věcí, na rubové strany jsem použila starší látky, které jsem dostala zdarma. Tyto látky věnovala paní Vendula Kačabová Jalovcová z Prahy (bílá a modrá kostkovaná látka), Jiřina Dneboská z Mníšku u Liberce (bílá prostěradla), Mirka Lukáčová z Rybníka u České Třebové (bílé prostěradlo) a maminy ze Bžan (žluté kostkované povlečení).
Za nákup látek a vatelínu, pomoc s výběrem a dovoz moc děkuji Ireně Kubíčkové z Jílového u Děčína a Ivě Kocincové z Modré u Děčína.

Z uvedených materiálů jsem celkem ušila:

- 12 povlečení se sovičkami (6 růžových a 6 modrých),
- 4 povlečení s ovečkami,
- 6 zavinovaček,
- 4 přehozy přes inkubátory se sovičkami,
- ozdobila látkou se zvířátky 5 fleecových přehozů přes inkubátory (2 hnědé - od Jany Hanzlové z Děčína, červený, bílý, červeno-krémový od mamin ze Bžan),
- 6 prostěradel s motýlky a kytičkami
- malé několikacentimetrové zbytky látek ještě zbyly a určitě je časem též zužitkuji na další drobnosti pro kulíšky.

Všem bych chtěla ze srdce moc a moc poděkovat. Všechny tyto věcičky jsem včera předala sestřičkám v Ústí nad Labem, které byly naprosto nadšené a uchvácené tou spoustou krásných šitých věciček. Posílají moc pozdravů a díků dárcům penízků i materiálů a moc se těší, až oddělení těmi krásnými věcičkami vyzdobí :-)

Štěpánka Řežábková
koordinátorka pro Nemocnici Ústí nad Labem














Žádné komentáře:

Okomentovat