9. února 2015

Předávání v Nemocnici Prostějov - 17.12.2014 a 3.2.2015

Do Prostějova jsem jela nejprve 17.prosince 2014 a podruhé 3.února 2015
Na vánoční předávání jsem se těšila, protože Prostějov je moje studentské město, byla jsem plná nostalgie. V nemocnici mě moc pěkně přijala vrchní sestra paní Voříšková a staniční paní Doležalová.Byla se mnou vnučka Anička a ta s úžasem sledovala výklad o inkubátoru a o tom jak vlastně funguje.
Vezli jsme pro děti přehozy na inkubátory, malinké bodýčka a kabátky od paní Měrkové z Loun, která věnovala věci po svém miminku, srdíčka od paní Marcaníkové z Hranic, levandulové pytlíky od dětí z Hradiště a kolíčkové andílky od dětí z Uherského Ostrohu. Jako zvláštní dárek velikého anděla pleteného z papírových ruliček také od dětí z Ostrohu. Pro maminky byly připravené malé balíčky ponožeček a čepiček, záložky do knížek.

Podruhé jsem do Prostějova vezla knížky, kalendáře a letáčky projektu Nejste v tom sami. Stejné dámy se se mnou setkaly i tentokrát a zastavil se i pan primář. Také toto předávání bylo velmi milé a když jsem se dověděla, že naše malinké oblečky pomohly paní, kterou překvapil náhlý porod při projíždění městem a která neměla u sebe žádné věci pro miminko, radost byla ještě větší.

Kája Uherková
koordinátorka pro Nemocnice Zlín, Kyjov a Prostějov









Žádné komentáře:

Okomentovat