9. února 2015

Předávání dárečků ve Nemocnici ve Zlíně - 18.12.2014 a 3.2.2015

Do Zlína jsem jela poprvé 18.prosince 2014 a podruhé 3.února 2015

Na první návštěvu jsem vezla stejně jako do Prostějova dárečky od dětí z domova v Uherském Hradišti a Uherského Ostrohu, ponožečky a čepičky od Hanky Svárovské a od dalších dobrých duší.
.
Na druhou návštěvu jsem vezla knížky,kalendáře a letáčky Nejste v tom sami. Také drobné dárečky pro maminky.

Setkala jsem se s panem primářem Mackem, kterého potěšil kalendář, ale naprosto nadchla knížka Vítej kulíšku. Jako vždycky bylo setkání ve zlínské nemocnici moc pěkné a už se těším na jarní.

Kája Uherková
koordinátorka pro Nemocnici Zlín, Kyjov a Prostějov




1 komentář:

  1. Jé škoda,že jsem to nestihla,byla jsem tam až od 26,12.2014

    OdpovědětVymazat