17. února 2014

Předávání dárečků v Nemocnici Kolín - 10.2.2014

V pondělí 10.února 2014 jsem po dlouhé době opět zavítala na novorozeneckou JIP Oblastní nemocnice v Kolíně. V loňském roce se přestěhovali do krásných nových prostor a i když jsem je už viděla, musela jsem je znovu obdivovat.

Se staniční sestrou paní Petrou Koldovou jsme si popovídaly o situaci na oddělení, o předčasňátkách i jejich maminkách. S jednou maminkou se nám podařilo získat pro sebe trochu času mezi vizitou a rehabilitací miminka a promluvit si o tíživé životní situaci, ve které se teď nachází.

Jako každý rok jsem na oddělení přivezla spoustu dárků, které již poněkolikáté vyráběli žáci základní školy Václava Havla v Poděbradech, děti z mateřské školky v Pátku a v Křečhoři, paní Kateřina Tůmová z Křečhoře, a holčičky Hladké z Pátku. Nově se přidali malí výtvarníci z ateliéru Pastelka v Poděbradech a paní Petra Červená z Pátku, maminky z MC Poděbrady.
Miminka na oddělení budou hřát čtyři krásné deky, které upletla paní Pavla Michaličková ze Solopysk u Kutné hory. Ta vyrobila i pár dárečků pro maminky předčasňátek. 
Dvě maminky z Poděbrad věnovaly oddělení autosedačku na krmení miminek a několik kousků oblečení. Všem za jejich dárky a podporu Nedoklubka děkujeme.

Dále jsem předala spoustu letáků Nedoklubka, několik brožurek o kojení, kalendáříky s Pohádkami pro kulíšky 2, Kulíškovánky a nahřívací polštářek pro bolavá bříška miminek od Slavonických motalinek.

Přejeme zdravotnickému personálu oddělení spoustu spokojených miminek i maminek.

Lucie Hladká

Koordinátorka pro nemocnici v Kolíně



Žádné komentáře:

Okomentovat