2. srpna 2013

Předávání dárečků ve FN Brno - Obilní trh - 27.6.2013

Opět jsem zavítala do brněnské nemocnice Obilní trh předat dárečky pro mrňousky a jejich maminky. Tentokrát jsem se nesetkala s paní vrchní Pavlou Krčmovou, ale s její kolegyňkou.
Setkání bylo opět velice příjemné a já zjistila, co všechno nemocnice postrádá a na co se mám zaměřit do dalšího shledání.

Velké díky patří paní Štěpánce Vikové, Zdeně Bílkové, Jitce Dostálové, Emilce Šnajderové, Alence Dernerové, Lucince Schrámek a Zorce Jakešové.
Díky jejich pomoci a dobrotě jsem v nemocnici mohla předat celkem 7 svetříků, 29 čepiček, 9 bryndáčků, 5 setíků, 1 dečku, 2 úžasné zavinovačky, 62 párů ponožtiček a 45 dárečků z fimo hmoty. Také jsem nemocnici darovala jednu nosičku-kolíbku a jednu nosičku-klokanku.

Všem jmenovaným z celého srdce děkuji. Maminky, kulíšci i personál v nemocnici vaši pomoc velice ocení :)


Markéta Šnajderová
koordinátorka pro FN Brno Obilní trh


Žádné komentáře:

Okomentovat