5. června 2013

Předávání dárečků ve Zlíně - 29. 5. 2013

29. 5. 2013 jsem byla předávat dárečky ve Zlíně. Jako vždycky bylo setkání velice srdečné. Přestože měla paní vrchní Kučíková velmi naplněný program, věnovala mě kus svého času.
Vezla jsem s sebou:
letáčky a brožurky o kojení
hrací deky a medvídky od paní Zuzky Skočíkové
háčkované deky od Lucie Hladké
kolíčky od seniorů z CDS seniorům Uh. Hradiště
přáníčka a keramické ovečky a brože s korálkem od dětí z DD Uh. Ostroh
levandulové mydélka od paní Barbory Galliové
papírové skládačky, srdíčka a koníky od paní Dany Grigorescu
soupravky od paní Katky Pavelové
čepky od paní Lenky Vítkové
čepky a ponožečky od pletařek Zlatého kulíška

Do Zlína jsem vezla třetinu dárků, další dvě plné tašky mám připravené do nemocnic v Hradišti a v Kyjově, kam plánuji brzkou návštěvu.

Velice děkujeme všem, kteří se na výrobě dárečků podíleli!

Kája Uherková
koordinátorka pro KNTB Zlín

Žádné komentáře:

Okomentovat