27. června 2013

Článek o projektu Mámy pro mámy v internetovém časopise S-tvoření

Moje milé nedoklubí tvořilky a ostatní přátelé spjatí s pomocí předčasně narozeným dětem a jejich maminkám :-)

Podařilo se mi napsat a zvěřejnit článek o Nedoklubku a jeho projektu Mámy pro mámy v tvořivém internetovém časopisu S-tvoření. Není to sice žádný známý komerční časopis, nýbrž internetový projekt dvou nadšených tvořivých dam, nicméně i tak má celou řadu čtenářek a já mám velkou radost, že jsem mohla do tohoto časopisu přispět. Paní redaktorka Jana Součková mi dokonce vyhradila celé dvě dvojstránky - č. 24 až 27 - za což jí patří můj velký dík :-)

Zároveň chci moc poděkovat Vám všem, kteří se podílíte na výrobě dárečků a pomůcek pro děti, maminky i samotná oddělení nemocnic, kteří mi věnujete tvořivým materiál či finance na jeho nákup a sháníte další šikovné lidičky.

Celý časopis je dostupný ke stažení na následující adrese:

Příjemné počtení a ještě jednou velké díky Vám všem :-)

S pozdravem 

Štěpánka Řežábková
koordinátorka pro Nemocnici Ústí nad Labem


Žádné komentáře:

Okomentovat