21. května 2013

Předávání dárečků ve FN Hradec Králové - 14. 5. 2013


V úterý 14. května jsem opět navštívila oddělení nedonošených na dětské klinice v Hradci Králové, kde mě jako vždy velmi mile přivítala sestřička paní Teplá s kolegyní. Myslela jsem, že konečně vezmu s sebou svoji dcerku Kamilku, ale ta je už měsíc nemocná, tak snad někdy příště. Byla jsem moc ráda, že jsem tentokrát v kratší době opět mohla navštívit známá místa a předat krásné věci a přáníčka pro maminky a jejich miminka.

Předala jsem tyto krásné věci: 10 ks brožurek od Nedoklubka - Narodilo se Vám miminko, dříve než jste čekali; 17 ks krásně vyrobených přáníček od slečny Štěpánky Jelínkové (předč. narozená 28.tt) z Humpolce a také 13 ks vlastnoručně vyrobených přáníček pro maminky a jejich kulíšky od maminky Alenky a Štěpánky Jelínkových z Humpolce.

Pomoci se rozhodly též maminky s dětmi z kroužku Kuřátko pod vedením Mgr. Šárky Pořízové  z  DDM ve Smiřicích u Hradce Králové. Společnými silami vyrobily 9 ks přáníček na vlnitém papíře, které zdobí optimistické keramické sluníčko a pěkný povzbudivý text. Dále pak 25 ks pletených a háčkovaných čepiček, bačkůrek a srdíček, které byly dárkově zabalené. Jmenovitý seznam pletacích a háčkovacích maminek:  p. Štofaňáková, Ceplová, Majdjaková, Burešová, Knytlová, Pořízová, Řeháková, Pacáková a Kolmanová. Všem patří zvláštní poděkování.

Já a všichni z oddělení chceme všem moc poděkovat za věcičky a dárečky s přáníčky. Vše jsem předala a tím udělala velkou radost především maminkám, které povzbudí v jejich nelehké době každá maličkost a vědomí, že na to nejsou samy.

Všem moc děkujeme a přejeme maminkám, kulíškům a také všem v nemocnici především hodně zdravíčka, štěstíčka a spoustu síly.  

Lenka Jochovičová - koordinátorka pro FN Hradec Králové





 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat