17. prosince 2012

Předávání dárečků v Nemocnici ve Zlíně - 11. 12. 2012

V úterý 11.12. 2012 jsem byla na návštěvě ve zlínské nemocnici a vezla jsem spoustu dárečků a krásného pletení od "mých" pletařek s nádherným zlatým srdíčkem.
Mám opět krásný zážitek ze setkání s vrchní sestrou paní Naděždou Kučíkovou. Ve svém hodně naplněném pracovním časem si našla chvíli pro nás - jela jsem s maminkou, protože Marťa Smolková tentokrát nemohla.
Opět byla nadšená z toho, co jsem přivezla. Všechny věci jí udělaly velkou radost a co je nejdůležitější, budou sloužit a dělat radost miminkům a jejich maminkám.

A nyní seznam toho, co jsem do nemocnice vezla:

Lucka Hladká, koordinátorka pro Kolín mě přivezla 60 soupraviček (ponožek a čepek) a jednu krásnou soupravičku - svetříku, ponožek a čepičky jako dárek pro holčičku. Dárečky vyrobila paní Lenka Vlasáková z Lysé nad Labem.



Paní Jana Fibichrová s dětmi z Dětského domova v Uherském Hradišti vyrobila nádherné levandulové balíčky. Krásné, voňavé, každý se vzkazem od dětí. Bylo to tak pěkné, že mě úplně mrazilo. Děti i jejich teta jsou výborní!





Paní ředitelka Jana Frühaufová mě doručila balík dárečků od dětí z Dětského domova v Uherském Ostrohu. Bylo tam 20 hvězdiček a zvonečků, 6 keramických a 6 kolíčkových andílků a 9 korálkových andělíčků. Všechno krásně zabalené v košíku pleteném z papírových ruliček. Také tyto děti a jejich tety myslí na druhé s láskou v srdíčku.





Opět moje skalní pletařka Hanka Svárovská z Malenovic pracovala jako včelička a nachystala neuvěřitelných 75 soupraviček ponožek a čepiček, které pomáhal spojovat dohromady i její manžel. Hanka je velice obětavá zdravotní sestra, pracující v hospicu a člověk s velikým srdcem.




Paní Mikesková, která mě telefonicky kontaktovala, napletla postupně 28 soupraviček ponožek a čepek, 14 čepek a 8 párů ponožek.
Je v důchodu, sama měla dvojčátka narozená předčasně, takže má zkušenosti s malinkými miminky. Ráda pracovala na zahrádce, ale po operaci páteře se věnuje pletení a tak rozdává radost i maminkám, které mají podobný osud jako ona.





Nová pletařka, paní Liba Šimková z Otrokovic si našla spojení na Nedoklubko na internetu. Upletla krásné soupravičky a poslala mě je poštou. Je to moc milá paní a slíbila, že bude plést i nadále. Soupravičky jsem zabalila jako dárky konkrétním miminkům.



Tentokrát jsem nepletla, ale z fleece od pana Mráze jsem ušila 10 velkých a 9 malých deček do inkubátorů, aby bylo mimiškám teploučko.



Velice děkujeme všem, kteří se na výrobě dárečků podíleli a i společnosti Látky Mráz Praha za věnovaný fleece na dečky.



Kája Uherková
koordinátorka pro Nemocnici Zlín



Žádné komentáře:

Okomentovat