28. prosince 2012

Předávání dárečků v Nemocnici v Ústí nad Labem - 20. 12. 2012

20. 12. 2012 proběhlo předávání oblečků a dárečků v nemocnici v Ústí nad Labem.

Cestou do nemocnice jsem se nejprve zastavila u moc milé paní Roubíkové v Ústí nad Labem, která bydlí kousek od nemocnice a měla připraveno a napleteno spoustu ponožtiček a čepiček pro miminka.

V nemocnici jsem byla poprvé a bylo to pro mě krásné a nezapomenutelné setkání.
Seznámila jsem se s vrchní sestřičkou paní Lenkou Novákovou, která byla velice milá a příjemná, krásně jsem si popovídaly, seznámila mě s oddělením a jeho potřebami, i s několika dalšími moc hodnými sestřičkami. Ty mě pak provedly po oddělení a ochotně odpovídaly na všechny mé dotazy, i mi ukázaly vše, co pro miminka na oddělení nejvíce potřebují. Dokonce jsme všechny pomůcky přeměřovaly, abych pro příště věděla ty správné velikosti a mohly jsme jejich oddělení pomoci co nejefektivněji.

Poté si všechny sestřičky dlouhou dobu nadšeně prohlížely tři velké krabice s dárečky a oblečky, které jsem jim přivezla. Další předávání jsme si předběžně domluvily na jaro. Nyní se již budu snažit více zaměřit na konkrétní potřeby oddělení.

Vrchní sestřičce paní Novákové i všem ostatním sestřičkám moc děkuji za vřelé přivítání, příjemně strávené 2 hodinky s nimi v předvánoční atmosféře a moc se těším na další návštěvu.

Většinu oblečků, které jsem vezla, mi poslala hlavní koordinátorka paní Míša Lískovcová ze zásob projektu Zlatý kulíšek, protože za ten krátký čas, od doby, kdy jsem se stala koordinátorkou pro ústeckou nemocnici by se mi nepodařilo nashromáždit dostatek věciček.

Od Míši jsem tedy předávala pro oddělení:
14 svetříků a 36 čepiček, které upletly dobrovolnice z projektu Zlatý kulíšek,
1 rychlozavinovačku, 2 fleecové deky a 2 háčkované deky,

a pro maminky jako dárečky:
soupravičky, čepičky a svetříky - od RC Beránek Choceň, Pavly Ilkové z Tábora, Slavonických motalinek a dalších,
voňavé levandulové pytlíčky od Mirky Fürstové z Březnice a kolíčky se srdíčky z MC Pampeliška Březnice.


Mně se k tomu podařilo sehnat:
6 ks roztomilých háčkovaných hraček pro děti od Hanky Kučerové z Litoměřic,
15 ks pletených čepiček, 15 ks ponožtiček a 1 svetřík od paní Roubíkové z Ústí nad Labem,
10 soupraviček šperků od Moniky Koutné z Velkých Bílovic,
2 ks látkových ptáčků od Veroniky Jurákové z Ostravy
8 ks háčkovaných čepiček od Hanky Burešové z Prahy,
9 párů náušnic od slečny Hanny,
srdíčky a podkovičky pletené z papíru, zápichy z čajových sáčků a háčkované čepičky ode mě.

Tímto všem dárcům moc a moc děkuji za jejich čas, ochotu a zlatá srdíčka a těším se na další spolupráci.

Štěpánka Řežábková
koordinátorka pro Nemocnici Ústí nad Labem




























Žádné komentáře:

Okomentovat