4. března 2011

Příběh Natálky a andílka Tomáška, narozených ve 24. týdnu těhotenství

Začalo to po svatbě, kdy jsme si s manželem řekli, že to zkusíme... Rok před svatbou jsem vysadila antikoncepci a začaly problémy. Neustále mě pobolívalo břicho, menstruace se nedostavovala. Vyhledala jsem pomoc lékaře, ten doporučil diagnostickou laparoskopii. Když jsem se probudila z narkózy, přišel šok. “ Nemůžete přirozeně otěhotnět, máte endometriózu, která způsobila, že vejcovody jsou neprůchodné. Budete muset ještě na jednu laparoskopii, kde vám vejcovody odebereme, aby byla větší úspěšnost umělého oplodnění. “
Celý příběh si můžete přečíst zde

1 komentář:

  1. jste moc šikovná maminka, krásně jste to zvládli. Tomášek byl jistě velký bojovník, ale jeho síly bohužel nestačily. Můj příběh je hned po Vašem. Přeji Vám hrozně moc zdravíčka a hlavně Natálce :-)

    OdpovědětVymazat