7. prosince 2010

potěšení pro vás všechny ...

Krásný den, 
 
a aby byl ještě krásnější, potěšte se Vy všichni, kteří se ochotně podílíte na "práci" Nedoklubka (na laickém poradenství, sdílením příběhů, na výrobě dárečků a podpoře rodičů po  předčasném porodu)vzkazem jedné z maminek. Všem Vám přeji, abyste si to prožili až do hloubi dušičky a "vychutnali" -  moc si to zasloužíte, bez Vás by to nebylo možné...! 

Vzkaz z webu Nedoklubka:
msg: Milí přátelé malinkých žabiček a žabáčků, chtěla bych Vám moc poděkovat za krásný dárek, který jsem dostala v porodnici, když se nám 10.9.2010 v 16:35 narodila Andrejka. Rodili jsme akutně cís. řezem kvůli patol. KTG ve 32+1, por. váha 1890. Doktoři kolem chodili a nic mi neřekli, snad jen, že máme holčičku. Až večer přišel primář. Druhý den mi ani neřekli, že můžu jít za miminkem na JIRP. Byla jsem moc smutná, představovala jsem si příchod miminka na svět úplně jinak. Radost a štěstí vystřídal smutek a strach... Přítel byl nemocný a nemohl za mnou a já si tam připadala strašně sama. Místo tvorečka v košíčku jsem měla jen bolavou jizvu na břiše a bolest v srdci. Pak mi sestřička přinesla mimojiné nějaké brožurky o kojení atp. a k němu mi přidala i malinké nádherné srdíčko na špejličce. Bylo z projektu Mámy pro mámy a já si konečně připadala, že mi někdo tam u Vás rozumí. Že nejsem sama kdo má strach. Strašně jsem Vás obdivovala a byli jste mí hrdinové. Srdíčko mě po dobu, co jsme byli v nemocnici drželo nad vodou, a díky němu jsem chodila za naším šušínkem šťastná a veselá. Věděla jsem totiž, že budu stejně silná jako Vy, a tím Andrejce pomůžu nejvíc. Teď máme korig. necelých 6 týdnů a vážíme přes 5kg! Moc si vážím, toho co pro maminky nedonošeňátek děláte, bez Vás bych se utrápila, jste jako strážní andělé :o)

name: Lucie Macháčková

Žádné komentáře:

Okomentovat